مناظره .....
شعر ، ادبیات ، طنز ، انتقادی و اجتماعی ، داستان های کوتاه و آموزنده ، متن ترانه ها ..... Poetry ، Lyrics of Songs ، Literature ، Irony ، The Community ، Critical & Social

شنبه 24 فروردين 1392
ن :

مناظره .....

سلام .....

گفتی به کدام مذهبی ، از چه تو مستی ..؟

گفتم که تویی دینُ میِ ناب تو هستی ..... 

گفتی شده ای کافرُ گبرُ بت پرستی ..؟

گفتم که تو کافر همه ایمانِ من هستی ..... 

گفتی که تو را عشق شد اعجازُ کرامات ..؟ 

گفتم که تویی کعبه ، تو بتخانه ، تو شامات .....

گفتی درِ دیر می نزن ، رو به خرابات ...

گفتم زِ همین روست شدم محوِ تو ، هیهات .....

گفتی که تویی همرهِ من تا دمِ آخر ... 

گفتم که مرا همرهی ات جان شدُ باور ..... 

گفتی که در این بزم تویی باده وُ ساغر ...

گفتم زِ تو هشیارمُ مست از تو سراسر .....

گفتی که زِ راه می رسد وعدهء دیدار ... 

گفتم که منم بی تو زِ دنیا شده بیزار .....

گفتی که زِ من ، چشم به ره ، یاد نگه دار ...

گفتم که تو را منتظرم ، خسته وُ بیدار .....

گفتی که به پایان رسد این شامِ جدایی ..؟

گفتم که شود ، گر تو کنی نذرُ دعایی ...

گفتی که تو این قول بُوَد قولِ خدایی ..!

گفتم چو شَوَد صبح ، بگو راست ؛ تو آیی ..!!؟

 

" ه.م غروب "

02:26 am

1391/10/23

 

 



نظرات شما عزیزان:

اطلاع رسانی مهم
ساعت4:07---26 فروردين 1392
سلام
مکان تبلیغاتی وبلاگ شما را با قیمت 10 تومن برای هر کلیک کاربران شما بر روی بنر میخریم
بشرطی که انصاف را رعایت کنید و تقلبی نکنید
هم چنین پاپ آپ سایت شما را نیز به قیمت 4 تومان برای هر بازدید کننده در روز میخرم
اگر بازدید کننده دارید پس درآمد خوبی خواهید داشت
لطفا در گوگل سرچ کنید p30 rank و مطابق راهنما عمل کنید تا نحوه درآمد مشخص شود
موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل درد غروب و آدرس deldardeghoroob.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.